مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:402021-01-27ورزشي

افتتاح و کلنگ زنی206 پروژه عمرانی طی دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی 206 پروژه عمرانی طی دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی 206 پروژه عمرانی طی دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

کیامرث حاجی زاده در نشست هم اندیشی بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، کل اعتبارات این تعداد پروژه را افزون بر 364 میلیارد تومان برشمرد.

وی اظهارکرد: از این تعداد پروژه 174 مورد با اعتبار 297 میلیارد تومان افتتاح می شوند و 32 پروژه با اعتبار 67 میلیارد تومان کلنگ زنی خواهند شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خاطرنشان کرد: از مجموع پروژه ها 40 پروژه در بویراحمد، 23 تا در گچساران، 50 مورد در کهگیلویه، باشت 10 پروژه، چرام 16 مورد، لنده 30 تا و در دنا 19 پروه افتتاح و کلنگ زنی می شود.

حاجی زاده تصریح کرد: این پروژه ها در بخش های عمرانی، امور زیربنایی مانند راه، بهداشت و درمان، ورزشی، آموزشی و .

هستند.

وی ادامه داد: این پروژه ها غیر از پروژه های حوزه اقتصادی در استان است و در دهه فجر به منظور گرامی داشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح و اجرا می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی206 پروژه عمرانی طی دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد

افتتاح و کلنگ زنی206 پروژه عمرانی طی دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد