مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:352021-01-27سياسي

دستاوردهای نظام و انقلاب به مناسبت دهه فجر بازخوانی شود


دشمن همواره به دنبال ناموفق نشان دادن نظام جمهوری اسلامی است که ضرورت دارد که دستاوردهای انقلاب و نظام به درستی بازخوانی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی صبح امروز چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دزفول که در محل دفتر نهاد امام جمعه برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی معادلات جهانی را در قرن بیستم برهم زد و نظام جدیدی را برای زندگی بشر نوید داد.

وی با اشاره به فروپاشی بلوک شرق، ابراز امیدواری کرد به زودی شر نظام غرب و استکبار جهانی نیز از سر عالم و بشریت کوتاه شود.

امام جمعه دزفول عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره روی بحث حفظ آثار و جلوگیری از نفوذ و تحریف تاریخ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی تأکید داشته اند؛ یکی از وظایف شورای فرهنگ عمومی نیز تبیین نقش شخصیت های مؤثر در دوران دفاع مقدس و جلوگیری از تحریف تاریخ است.

حجت الاسلام قاضی دزفولی اضافه کرد: در برخی رسانه ها مطالبی مطرح می شود؛ به عنوان مثال برخی افراد که نقش پررنگی را در انقلاب اسلامی و یا دفاع مقدس نداشته اند، پررنگ می کنند و چندان به افرادی که نقش بسیار مؤثری را در دفاع مقدس و انقلاب داشته اند، پرداخته نمی شود که این امر جفا در حق این افراد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای نظام و انقلاب به مناسبت دهه فجر بازخوانی شود

دستاوردهای نظام و انقلاب به مناسبت دهه فجر بازخوانی شود