مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:352021-01-27بين الملل

اوکراین با ناتو رزمایش مشترک برگزار می کند


با وجود حساسیت مسکو در خصوص حضور ناتو در نزدیکی روسیه، ارتش اوکراین مشغول آماده سازی نیروها و تجهیزات خود برای برگزاری رزمایش مشترک با نیروهای ناتو در سپتامبر سال جاری میلادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اینترفکس، ارتش اوکراین مشغول آماده سازی نیروها و تجهیزات خود برای برگزاری رزمایش مشترک با نیروهای ناتو در سپتامبر سال جاری میلادی است.

این رزمایش در وضعیتی در حال برنامه ریزی است که روسیه به شدت مخالف حضور ناتو در نزدیکی مرزهای خود است.

ستاد کل نیروهای مسلح اوکراین با اعلام این خبر گفته است که این نیروها در حال آموزش دیدن و آماده شدن در سطح فرماندهی و ستادی برای عملیات رزمایش موسوم به تلاش مشترک 2021 هستند که در خاک اوکراین نیز در آب های دریای سیاه و دریای آزوف برگزار خواهد شد.

سرویس مطبوعاتی ارتش اوکراین در صفحه فیسبوک خود نوشت که نخستین جلسه توجیهی برای برنامه ریزی این رزمایش فرماندهی و ستادی امروز سه شنبه 26 ژانویه (7 بهمن) در دانشگاه دفاع ملی چرنیاخوفسکی اوکراین برگزار شد.

قرار است این رزمایش تحت فرماندهی مشترک نظامی اوکراین و ناتو با مشارکت برخی از ارگان های فرماندهی و بازرسی نظامی و با بهره گیری از یگان ها، نفرات و تجهیزات نظامی نیروهای مسلح اوکراین و نیروهای دیگری از بخش های امنیتی و دفاعی انجام شود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوکراین با ناتو رزمایش مشترک برگزار می کند

اوکراین با ناتو رزمایش مشترک برگزار می کند