مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:352021-01-27سياسي

امام جمعه اصفهان خطاب به ابتکار: مانع از گسترش فرهنگ های نادرست ازدواج شوید


نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به دنبال احقاق حقوق زنان جامعه باشد، گفت: تلاش کنید با فعالیت هایی که انجام می دهید مانع از گسترش فرهنگ های نادرست ازدواج شوید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری اظهار داشت: اسلام تأکید دارد که از نظر انسانی تفاوتی میان زن و مرد نیست اما آنان از نظر جنس، متفاوت اند چراکه روحیات و نیازهای متفاوتی دارند و این گونه خلق شده اند.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه در قصه های قرآنی در کنار هر مرد بزرگی یک زن بزرگ معرفی می شود، افزود: کنار حضرت اسماعیل، حضرت هاجر(ع) است؛ کسی که قبر او زیر ناودان طلای کعبه و دعا در این مکان مستجاب است، خداوند با مادر حضرت موسی(ع) صحبت می کرد، حضرت عیسی در کنار حضرت مریم(علیها السلام) رشد کرد، در کنار پیامبر اسلام(ص) حضرت خدیجه، در کنار امام علی(ع) حضرت زهرا(س) و کنار امام حسین(ع) حضرت زینب(س) قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تصریح کرد: پیامبر اکرم(ص) هنگامی که پدرها از مسافرت می آمدند و به دختران خود بی اعتنایی می کردند، فرمودند: هر کس به بازار برود و تحفه ای بخرد وقتی به منزل رسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اصفهان خطاب به ابتکار: مانع از گسترش فرهنگ های نادرست ازدواج شوید

امام جمعه اصفهان خطاب به ابتکار: مانع از گسترش فرهنگ های نادرست ازدواج شوید