مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:302021-01-27سياسي

روستاییان را برای استفاده از تسهیلات بهسازی مسکن ترغیب کنید


بخشدار شیرین سو در جمع دهیاران گفت: دهیاران با ممانعت و کنترل ساخت و سازهای غیرمجاز، نسبت به ترغیب اهالی روستاها برای استفاده از تسهیلات بهسازی و نوسازی مسکن روستایی اقدام کنند.

- ایسنا/همدان بخشدار شیرین سو در جمع دهیاران گفت: دهیاران با ممانعت و کنترل ساخت و سازهای غیرمجاز، نسبت به ترغیب اهالی روستاها برای استفاده از تسهیلات بهسازی و نوسازی مسکن روستایی اقدام کنند.

منصور جمالی آزاد چهارشنبه 8 بهمن ماه در جلسه مشورتی دهیاران بخش شیرین سو از توابع شهرستان کبودرهنگ هماهنگی برنامه های دهه فجر، از دهیاران درخواست کرد که نسبت به برگزاری و تشکیل جلسات ستادهای فرعی کرونا در روستاها اقدامات جدی داشته باشند و با رعایت پروتکل های بهداشتی، برنامه های کیفی و سازنده ای برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر پیش بینی و برگزار کنند.

وی ادامه داد: با توجه به لزوم و اهمیت فراگیر شدن بیمه و بهره مندی مردم از امتیازات بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر، دهیاران ضمن تشویق و ترغیب اهالی، امتیازاتی را برای بیمه شدگان در ایام دهه مبارکه فجر درنظر داشته باشند.

بخشدار شیرین سو خطاب به دهیاران مطرح کرد: همه موظف هستید با ممانعت و کنترل ساخت و سازهای غیرمجاز، نسبت به ترغیب اهالی برای استفاده از تسهیلات بهسازی و نوسازی مسکن روستایی اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاییان را برای استفاده از تسهیلات بهسازی مسکن ترغیب کنید

روستاییان را برای استفاده از تسهیلات بهسازی مسکن ترغیب کنید