مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:302021-01-27اقتصادي

آخرین وضعیت جابه جایی زندان مرکزی مشهد


مدیر کل زندان های خراسان رضوی با اشاره به اینکه «زندان جدید مشهد با ظرفیت 10 هزارنفر و مساحتی حدود 124 هزار متر مربع فضای مسقف احداث خواهد شد»، - ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل زندان های خراسان رضوی با اشاره به اینکه زندان جدید مشهد با ظرفیت 10 هزارنفر و مساحتی حدود 124 هزار متر مربع فضای مسقف احداث خواهد شد ، گفت: برای احداث زندان جدید مشهد زمین مناسبی به مساحت 100 هکتار  در 32 کیلومتری جاده قوچان انتخاب شده و این زمین در کارگروه امور زیربنایی استان تصویب شده است.

سعید جانفدا در حاشیه مراسم طرح نذر هشتم که امروز در زندان مرکزی مشهد برگزار شد، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص جابه جایی زندان مشهد اظهار کرد: انتقال زندان مرکزی مشهد به خارج شهر به 20 سال گذشته برمی گردد.

متاسفانه در زمینه انتخاب زمین مناسب برای زندان جدید در این مدت اتفاق خاصی صورت نگرفته و گزینه ای تعیین نشده بود.

وی افزود: در سال جاری با پیگیری های صورت گرفته مسئولین استان و احساس نیاز بیشتر به این جابه جایی زمین مناسبی به مساحت 100 هکتار در 32 کیلومتری جاده قوچان انتخاب شد و این زمین در کارگروه امور زیربنایی استان تصویب شده است.

در سال جاری برای مطالعات این پروژه و انتقال آن 20 میلیارد تومان تخصصیص خورده است و ساخت آن جزو طرح های ملی در دست سازمان مجری ساختمان های دول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت جابه جایی زندان مرکزی مشهد

آخرین وضعیت جابه جایی زندان مرکزی مشهد