مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:302021-01-27سياسي

دستور روحانی: همکاری با مجلس برای بودجه 1400


امیدواریم که لایحه بودجه امسال که اولین لایحه بودجه ای است که توسط مجلس یازدهم بررسی می شود و آخرین بودجه دولت تدبیر و امید است، فصل خوبی از همکاری های دولت و مجلس را رقم بزند و یک کار مشترک ماندگاری برای حل مشکلات کشور صورت گیرد.

- معاون پارلمانی رییس جمهوری از دستور روحانی به اعضای اقتصادی کابینه دولت برای همکاری با مجلس جهت تصویب لایحه بودجه 1400 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین علی امیری معاون پارلمانی رییس جمهوری در حاشیه جلسه صبح هیات وزیر هشتم بهمن ماه 99 با بیان اینکه که بودجه اکنون در کمیسیون تحقیق تلفیق در حال رسیدگی است، اظهار داشت: نماینده دولت در امر بودجه سازمان برنامه و بودجه است، آقای نوبخت و معاونانش در روند جلسات کمیسیون تلفیق حضور داشتند و نقطه نظرات دولت را مطرح کرده اند.

وی افزود: بر اساس نامه ای که مجلس شورای اسلامی به دولت ارسال کرده، قرار است لایحه بودجه سال 1400 از سه شنبه در دستور صحن مجلس قرار گیرد.

رییس جمهوری نیز امروز تاکید داشتند که آقای نوبخت و همچنین وزرای اقتصادی برای اینکه لایحه به تصویب برسد با مجلس همکاری و مشارکت کنند.

معاون پارلمانی رییس جمهوری با بیان اینکه احکام لایحه بودجه هر کدام دارای منطق خودش است ، خاطر نشان کرد: در جلسات مفصل دولت، لایحه بودجه 1400 با توجه به شرایط و واقعیت های کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور روحانی: همکاری با مجلس برای بودجه 1400

دستور روحانی: همکاری با مجلس برای بودجه 1400