مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:252021-01-27اقتصادي

کلنگ زنی و افتتاح 174 طرح برق رسانی در استان مرکزی


محمد اله داد در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک از آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از 174 پروژه توزیع برق با اعتبار 563میلیارد ریال همزمان با دهه فجر در این استان خبر داد و اظهار داشت: 29 پروژه توزیع برق در اراک، 7 پروژه در کمیجان، 30 پروژه در تفرش، 13 پروژه در آشتیان، 16 پروژه در فراهان، 14 پروژه در غرق آباد، 34 پروژه در مامونیه، 3 پروژه در محلات، 6 پروژه در دلیجان، 11 پروژه در شازند و 11 پروژه در خنداب کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.

وی نصب کنتور هوشمند، اصلاح شبکه فرسوده شهری و روستایی، راه اندازی و تجهیز اکیپ های خط گرم، نصب چراغ های معابری  و احداث نیروگاه های مقیاس کوچک را از مهم ترین پروژ ه های شاخص دهه فجر عنوان کرد.

اله داد با بیان اینکه با افتتاح پروژه های توزیع برق استان برای 311 نفر اشتغال زایی مستقیم ایجاد شده است، افزود: صنعت برق کشور علاوه بر اشتغال زایی مستقیم و غیرمستقیم فعالیت های تولیدی در همین صنعت، به صورت مستقیم در فعالیت دیگر صنایع نقش داشته و به صورت غیرمستقیم در اشتغال زایی صنایع دیگر نقش آفرین است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: همچنین در ایام دهه فجر روستای مزرعه نو در شهرستان آشتیان  که نخستین روستای سبز کشور است و تمام انرژی برق مورد نیاز آن از منابع و تأسیسات خورشیدی تأمین می شود، با اعتباری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی و افتتاح 174 طرح برق رسانی در استان مرکزی

کلنگ زنی و افتتاح 174 طرح برق رسانی در استان مرکزی