مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:252021-01-27اقتصادي

انجام ساخت و سازها متناسب با قوانین شهری شهرکرد/مردم نباید زمین گران بخرند


باید به سمت افزایش سطح تراکم ساخت و سازها در ارتفاع باشیم تا مردم به جای خرید زمین گران قیمت، به سمت خرید مسکن ارزان قیمت بروند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، فرهاد رییسی صبح امروز در جلسه بررسی طرح جامع شهری گفت: با توجه به اینکه طرح جامع و طرح تفصیلی، آینده شهر را مشخص می کند بنابراین می طلبد تمامی اطلاعات در اختیار مشاور طرح قرار گیرد تا گره و مشکلات شهر بررسی و رفع شود.

وی با بیان اینکه سرانه های ورزشی باید در طرح جامع شهری دیده شود، افزود: در حال حاضر در جنوب شهر سرانه ورزشی تنها 20 سانتی متر است، بنابراین در راستای توسعه سرانه های ورزشی اهتمام ویژه باید داشته باشیم.

رییس شورای اسلامی شهرکرد بیان کرد: همچنین باید در سرانه فضای سبز به جنوب شهر و ناحیه غرب شهرکرد توجه ویژه شود، چراکه در جنوب باید فضای سبز به گونه ای باشد که از ورود ریزگردهای دشت شهرکرد به شهر جلوگیری شود.

رییسی با بیان اینکه باید به دنبال افزایش سطح تراکم ساخت و ساز با در نظر گرفتن سرانه های فضای باز باشیم، خاطرنشان کرد: با توجه به تأکیدهای جدید برای بهره برداری مناسب از زمین در شهرکرد باید به سمت افزایش سطح تراکم در ساخت و سازها در ارتفاع باشیم تا مردم به جای خرید زمین گران قیمت به سمت خرید مسکن ارزان قیمت بروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام ساخت و سازها متناسب با قوانین شهری شهرکرد/مردم نباید زمین گران بخرند

انجام ساخت و سازها متناسب با قوانین شهری شهرکرد/مردم نباید زمین گران بخرند