مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:252021-01-27بين الملل

تروریستها به همراه نظامیان آمریکا میان عراق و سوریه جابجا می شوند


کارشناس امنیتی عراقی فاش کرد که تروریستهای داعش با ستونهای نظامی آمریکایی که میان پایگاه های آمریکا در سوریه و عراق بدون نظارت و رصد تردد می کنند، - جابجا می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، امیر عبدالمنعم الساعدی کارشناس امنیتی عراقی درباره ادامه حضور نیروهای بیگانه در داخل عراق هشدار داد و فاش کرد که تروریستهای داعش با ستونهای نظامی آمریکایی که میان پایگاه های آمریکا در سوریه و عراق بدون نظارت و رصد در حرکتند، جابجا می شوند.

وی افزود: منابع نظامی سوری طی ماه گذشته تحرک ستون های نظامی از اقلیم کردستان عراق به سوی شرق فرات سوریه که نیروهای قسد مورد حمایت آمریکا قرار دارند و سپس حرکت به سمت پایگاه التنف در نزدیکی مرز عراق با سوریه را رصد کرده اند.

الساعدی تاکید کرد: تحرکات آمریکاییها میان عراق و سوریه و بالعکس همراه با تهدیدات و حملات تروریستی به نقاط مرزی و متعاقب آن حملات داعش به داخل عراق است.

وی افزود: ادامه حضور خارجی در عراق به مثابه تهدیدی امنیتی برای کشور محسوب می شود و همه شواهد گواه ورود تروریستهای خارجی به عراق به وسیله نیروهای آمریکایی که میان عراق و سوریه و بالعکس در تردد هستند، است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تروریستها به همراه نظامیان آمریکا میان عراق و سوریه جابجا می شوند

تروریستها به همراه نظامیان آمریکا میان عراق و سوریه جابجا می شوند