مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:252021-01-27اقتصادي

توسعه شبکه برق رسانی به خطوط مترو در ایام دهه فجر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آزیتا عارفی، مجری خط 3 مترو تهران درباره توسعه شبکه برق رسانی به خطوط مترو در ایام دهه فجر اظهارداشت: - خبر داد و گفت: با این اقدام ضریب اطمینان حرکتی قطار ها در این خط افزایش یافته و خطوط 4 و 7 شرایط بهتری برای سرویس دهی قطار ها پیدا خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آزیتا عارفی، مجری خط 3 مترو تهران درباره توسعه شبکه برق رسانی به خطوط مترو در ایام دهه فجر اظهارداشت: 2 پست برق امیرکبیر و قلعه مرغی (آزادگان) اخیرا در مرحله توسعه برق رسانی قرار گرفته اند و در ایام دهه فجر به شبکه برق خط 3 مترو افزوده خواهند شد.

وی افزود: پست برق امیرکبیر که پیش از این بخشی از برق خط 4 را تامین می کرد، با کابل کشی های لازم و انجام اقدامات تکمیلی، حالا بخش میانی خط 3 را نیز پوشش خواهد داد.

مجری خط 3 مترو تهران ادامه داد: پست برق قلعه مرغی (آزادگان) هم 9 ایستگاه در بخش جنوبی خط 3 (آزادگان تا چهارراه ولیعصر (عج)) و 8 ایستگاه در بخش میانی خط 7 (مولوی تا نواب) را تغذیه خواهد کرد تا به این ترتیب ضمن پایدار سازی جریان برق در خطوط مورد اشاره، شرایط مطمئن تری برای سرویس دهی قطار ها فراهم آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه شبکه برق رسانی به خطوط مترو در ایام دهه فجر

توسعه شبکه برق رسانی به خطوط مترو در ایام دهه فجر