مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:252021-01-27سياسي

یزد میزبان دومین رویداد پیشگام تبلیغات اسلامی کشور


دبیر اجرایی رویداد پیشگام سازمان تبلیغات اسلامی از برگزاری دومین رویداد پیشگم کشور به میزبانی یزد در پایان بهمن ماه جاری خبر داد و هدف از برگزاری این رویداد را تقویت مطالبه گری و مشارکت های مردمی در توسعه کشور خواند.

- ایسنا/یزد دبیر اجرایی رویداد پیشگام سازمان تبلیغات اسلامی از برگزاری دومین رویداد پیشگم کشور به میزبانی یزد در پایان بهمن ماه جاری خبر داد و هدف از برگزاری این رویداد را تقویت مطالبه گری و مشارکت های مردمی در توسعه کشور خواند.

محمدرضا قلی زاده امروز چهارشنبه هشتم بهمن ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قطعاً هر نظام و کشوری یک سری آرمان ها دارد که هر چه به آنها نزدیک تر شود، پیشرفته تر و موفق تر تلقی می شود ولی پیمودن این مسیر پیشرفت همواره زمان بر همراه با موانع متعدد است.

وی با بیان این که پیمودن موفق این مسیر برای دستیابی به توسعه پایدار نیازمند تعامل و همراهی مردم و حاکمیت است، گفت: با این حال مردم خود را در بسیاری از مسائل مرتبط با پیشرفت کشور سهیم نمی دانند و بر طبق باوری اشتباه از گذشته ها، تلاش برای رسیدن به پیشرفت را تنها وظیفه حاکمیت قلمداد می کنند.

قلی زاده تغییر دادن این شرایط را نیازمند فعالیت کنشگران اجتماعی جهت سوق دادن مردم به مشارکت و نقش آفرینی در مسیر توسعه و پیشرفت کشور خواند و افزود: روی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد میزبان دومین رویداد پیشگام تبلیغات اسلامی کشور

یزد میزبان دومین رویداد پیشگام تبلیغات اسلامی کشور