مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:202021-01-27اقتصادي

مازاد تولید تخم مرغ داریم/مهار آنفلوآنزای فوق حادپرندگان در خراسان جنوبی


رییس سازمان دامپزشکی ضمن اشاره به اینکه در کشور با مازاد تولید تخم مرغ مواجه هستیم از کنترل و مهار بیماری آنفلو آنزای فوق حاد پرندگان در خراسان جنوبی خبرداد.

- رییس سازمان دامپزشکی ضمن اشاره به اینکه در کشور با مازاد تولید تخم مرغ مواجه هستیم از کنترل و مهار بیماری آنفلو آنزای فوق حاد پرندگان در خراسان جنوبی خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی صفر ماکنعلی در نشست خبری که صبح امروز برگزار شد با بیان اینکه در سال 1399 اتفاقات مثبتی در حوزه دامپزشکی افتاد، اظهار کرد: موفق به تولید واکسن تب برفکی و واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در کشور شدیم.

وی ادامه داد: با رصد و پایش، برقراری شبکه های ملی تشخیص پیشرفته، تعیین بیماری و ابلاغ پروتکل های آموزشی خاص امسال در کاهش بیماری لکه سفید میگو را رکورد زدیم و با توجه به کنترل این بیماری بیش از 10هزارتن میگو در سطح زیر کشت تولید شد.

رییس سازمان دامپزشکی کشور افزود: بیش از 173 هزار واحد پرورش قزل آلا در کشور داریم و ایران رتبه اول تولید قزل آلا در آبهای سطحی دنیا را دارد و جزو کشورهایی هستیم که محصول پرورش یافته در قالب پروتکل های بهداشتی وارد بازار اوراسیا شده است.

به گفته وی قصد داریم حوزه مدیریت بهداشت بیماری های آبزیان را در کشور توسعه دهیم؛ اگرچه در حال حاضر این مدیریت انجام می شود ولی کافی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازاد تولید تخم مرغ داریم/مهار آنفلوآنزای فوق حادپرندگان در خراسان جنوبی

مازاد تولید تخم مرغ داریم/مهار آنفلوآنزای فوق حادپرندگان در خراسان جنوبی