مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:102021-01-27پزشكي

فعالیت درمانگاه الموت غربی، شبانه روزی خواهد شد


به دنبال درخواست های مردمی از الموت غربی و پیگیری مسوولان استانی، فعالیت شبانه روزی این درمانگاه از ماه آینده آغاز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا مهرعلیان رییس شبکه بهداشت استان قزوین، با اشاره به درخواست های مردمی جهت فعالیت شبانه روزی درمانگاه الموت غربی اظهار کرد: به دنبال درخواست های مردمی از الموت غربی، دستور رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین  و پیگیری های نماینده های استان ، فعالیت شبانه روزی این درمانگاه در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر جذب نیروهای مورد نیاز از جمله؛ پزشک، بهیار و سایر عوامل مرتبط و همچنین تکمیل تجهیزات شبانه روزی و مسکونی برای کارکنانی که شبانه روزی برای خدمات دهی حضور خواهند داشت، در حال انجام است.

مهرعلیان در مورد زمان آغاز فعالیت درمانگاه الموت غربی بصورت شبانه روزی گفت: برای ماه آینده این درمانگاه  به منظور رفع نیاز های درمانی مردم الموت غربی بصورت شبانه روزی با خدمات کامل فعال خواهد شد.

 وی ادامه داد: در درمانگاه شبانه روزی الموت غربی، خدمات کامل تری نظیر دندانپزشکی و دارویی نیز ارائه خواهد داد تا مردم الموت غربی به دلیل فاصله زیاد از مرکز استان جهت اقدامات درمانی و دارویی دغدغه ای نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت درمانگاه الموت غربی، شبانه روزی خواهد شد

فعالیت درمانگاه الموت غربی، شبانه روزی خواهد شد