مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:102021-01-27بين الملل

حرمت سرباز را پاس داریم


سربازان از سرمایه های کشور هستند و ایران با این میزان تهدید از سوی دشمنان خارجی، سربازان توانمند را تربیت می کند تا از این مرز و بوم محافظت کنند.

همه باید حرمت سربازان را حفظ کنیم و قدردان زحمات آنان که چندین ماه از زندگی و جوانی خود را برای پاسداری از نقطه به نقطه کشورمان می گذارند، باشیم.

روزنامه اطلاعات نوشت: سربازان از سرمای سخت و سوزان تا گرما و توفان شن و مناطق صعب العبور و کوهستانی از مرزهای کشور پاسداری می کنند.

در مقرهای انتظامی و نظامی، پاسگاه های بین راهی و نوار ساحلی کشور نگهبانی می دهند تا خدشه ای به امنیت ایران عزیز ما وارد نشود و به همین دلیل سربازان نزد همه افراد جامعه جایگاه ویژه ای دارند.

در چند سال اخیر شنیدن خبر برخی از خدمات آنان، تعجب همگان را برانگیخته است که نشان می دهد این سربازان در مکتب واقعی اسلام تربیت شده اند؛ سربازی که کاور خود را برای محافظت از کودک کار در یک روز بارانی روی او می اندازد و همه را به تحسین وا می دارد و از سوی فرمانده اش تجلیل می شود.

سرباز دیگری در راهنمایی و رانندگی با دیدن کودک کار که در سرمای شدید شب هنگام لباس مناسب بر تن ندارد، در اقدامی انساندوستانه کاپشن خود را بر تن این کودک می پوشاند تا او گزندی از سرما نبیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرمت سرباز را پاس داریم

حرمت سرباز را پاس داریم