مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:052021-01-27سياسي

فعالیت های جهاددانشگاهی زمینه توسعه شهرستان بانه را فراهم می کند


نماینده مردم شهرستان بانه و سقز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توانمندی و پتانسیل های جهاددانشگاهی کردستان گفت: فعالیت های جهاددانشگاهی زمینه ساز توسعه شهرستان بانه را فراهم می کند.

- ایسنا/کردستان نماینده مردم شهرستان بانه و سقز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توانمندی و پتانسیل های جهاددانشگاهی کردستان گفت: فعالیت های جهاددانشگاهی زمینه ساز توسعه شهرستان بانه را فراهم می کند.

بهزاد رحیمی، امروز، هشتم بهمن ماه در دیدار با رییس و معاونان جهاددانشگاهی استان اظهار کرد: کرونا تمام فعالیت های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و آموزشی جامعه را تحت شعاع قرار داده است و جهاددانشگاهی هم از این قضیه مستثنی نیست.

وی افزود: توسعه نهاد علمی و فرهنگی جهاد در مرحله اول نیازمند تلاش جهادگران و در مرحله دوم حمایت مسئولان استان کردستان بوده است تا در سایه آن شاهد توسعه هرچه بیشتر استان باشیم.

رحیمی بیان کرد: جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد علمی، در مراکز شهرستانی باید از حالت آموزشی خارج شده و سایر فعالیت های پژوهشی، علمی، فرهنگی و اشتغال را در شهرستان ها فعال کند.

وی با اشاره به توانمندی و پتانسیل های جهاددانشگاهی کردستان گفت: فعالیت های این نهاد، زمینه ساز توسعه شهرستان بانه را فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های جهاددانشگاهی زمینه توسعه شهرستان بانه را فراهم می کند

فعالیت های جهاددانشگاهی زمینه توسعه شهرستان بانه را فراهم می کند