مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:052021-01-27اقتصادي

سریال ناتمام کمبود روغن در بازار کهگیلویه و بویراحمد و سردرگمی مردم


بررسی های خبرنگار ایسنا نشان می دهد که همچنان کمبود روغن خوراکی در بازار و گرانفروشی در استان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص یاسوج به یکی از دغدغه های مهم مردم تبدیل شده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد بررسی های خبرنگار ایسنا نشان می دهد که همچنان کمبود روغن خوراکی در بازار و گرانفروشی در استان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص یاسوج به یکی از دغدغه های مهم مردم تبدیل شده است.

با این وجود بررسی و مشاهدات میدانی نشان می دهد اگر در مقطعی این مساله در بازار تعدیل شد، اما همچنان کمبود برخی از انواع روغن در بازار مشهود است و در سه ماه منتهی به پایان سال به نظر می رسد که بازار روغن یکی از بازارهای پرنوسان خواهد بود و دو ضلع مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با چالش های خاص خود مواجه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هفته های گذشته کمبود و گرانی روغن به یکی از دغدغه های مهم در بازار خوراکی ها تبدیل شده بود، کمبودی که البته بعد از مدتی به طور مقطعی رفع شد اما همچنان وجود دارد.

پارتی برای روغن! یک آقایی که برای خرید روغن به فروشگاهی مراجعه کرد به خبرنگار ایسنا می گوید؛ وقتی به این فروشگاه برای خرید روغن خورراکی مراجعه کردم با جواب روغن نداریم مواجه شدم، بعد از اینکه از فروشگاه بیرون زدم و آشنایی را دیدم آدرس همون مغازه را به من داد و گفت روغن به همه نمی ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال ناتمام کمبود روغن در بازار کهگیلویه و بویراحمد و سردرگمی مردم

سریال ناتمام کمبود روغن در بازار کهگیلویه و بویراحمد و سردرگمی مردم