مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:052021-01-27سياسي

مادر سه شهید ابرکوهی: زمان به عقب برگردد باز هم فرزندانم را به جبهه می فرستم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از ابرکوه، روز وفات حضرت ام البنین (س) در تقویم ایران به نام روز بزرگداشت مادران و همسران شهدا نام گذاری شده است.

اگرچه این بانو در کربلا حضور نداشت؛ اما نگاه ولایتمدار، تفکر حسینی و شجاعت ایثارگری را در روح و قلب فرزندانش جاری کرد و ما مفتخریم که در ایرانمان ام البنین های بسیاری داریم که شیر مردانی را در دامان خود پرورش دادند که از ولی زمان خود دفاع کرده و در برابر تجاوز اهریمنان از خاک و ناموس وطن پاسداری کردند.

چنین مادرانی در شهرستان ابرکوه بوده و هستند که برخی با تقدیم حتی دو و سه شهید، پرچم اسلام را در اهتزار نگه داشتند.

از این نمونه می توان از مادر شهیدان عبدالرحمن، حسین و محمد آدمی، شهیدان محمدحسن و محمدرضا اکرمی، شهیدان محمود و نعمت الله فلاح زاده، شهیدان سیدعلی محمد و سید احمد پورنجفی، شهیدان محمدعلی و اسماعیل زارع، شهیدان محمدهادی و محمدمهدی موحدی، شهیدان کاظم و حبیب برزگری، شهیدان رمضان و عباس کریمی، شهیدان سید احمد و سیدمحمد صافی یاد کرد.

در بین این مادران بزرگوار، ربابه فلاح زاده تنها زنی است که سه فرزندش را در راه وطن، اسلام و قرآن فدا کرده و همیشه تأکید داشته است از شهادت فرزندانم ناراحت نیستم و تنها چیزی که از جوانان و مردم می خواهم این است که راه شهدا را ادامه دهند، نمی گویم که آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادر سه شهید ابرکوهی: زمان به عقب برگردد باز هم فرزندانم را به جبهه می فرستم

مادر سه شهید ابرکوهی: زمان به عقب برگردد باز هم فرزندانم را به جبهه می فرستم