مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:052021-01-27سياسي

طرح های فرهنگی مصباح، توطئه های فرهنگی را خنثی می کند


طرح‍های فرهنگی مصباح با هدف خنثی کردن توطئه های فرهنگی دشمنان و نقش بر آب کردن نقشه های آنها در حال اجراست.

- فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: طرح‍های فرهنگی مصباح با هدف خنثی کردن توطئه های فرهنگی دشمنان و نقش بر آب کردن نقشه های آنها در حال اجراست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اولین همایش سراسری طرح های مصباح نیروی هوایی ارتش با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین(س)، اظهار کرد: حضرت ام البنین(س) در کنار حضرت زینب (س) یکی از پیام آوران واقعه بزرگ عاشورا بودند و با صبر و بردباری و روشنگری‍های خود نقش عظیمی در بصیرت جامعه ایجاد کردند، ولی مهم ترین و اصلی ترین مشخصه آن بانوی بزرگوار و فرزند برومندش قمر بنی هاشم ابوالفضل العباس (ع)، ولایت مداری محض و پیروی از امام زمان خود است.

وی در ادامه با اشاره به طرح‍های فرهنگی مصباح، افزود: سه طرح مصباح سربازان وظیفه، همسران و فرزندان کارکنان، زیرساخت و پایه طرح های دیگر مصباح است و هرگونه سرمایه گذاری در این سه بخش، منجر به تقویت طرح های دیگر و افزایش اثربخشی آن ها خواهد شد.

امیر سرتیپ نصیرزاده ادامه داد: توجه به سربازان جوان و رسیدگی به درخواست ها و مشکلات آنان از مهم ترین و اساسی ترین اهداف ما در طرح های مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های فرهنگی مصباح، توطئه های فرهنگی را خنثی می کند

طرح های فرهنگی مصباح، توطئه های فرهنگی را خنثی می کند