مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 09:552021-01-27پزشكي

مطالبات دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پرداخت شد/ در اصفهان همدلی نیست


معاون درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان گفت: مطالبات دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از سوی تأمین اجتماعی پرداخت شده است و بدهی تکمیل شده ای به دانشگاه نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اعتصام پور ظهر چهارشنبه در نشست خبری با بیان اینکه مدیریت درمان تأمین اجتماعی در استان اصفهان دارای سه بیمارستان و 27 پلی کلینیک است، اظهار داشت: این ظرفیت در کشور بی نظیر است و به جز تهران هیچ استانی این ظرفیت را ندارد.

همدلی در اصفهان کمرنگ است وی با بیان اینکه حال اصفهان خوب نیست و از سویی باید توجه داشت که همدلی و وفاق بین مدیران استانی کم رنگ است و این امر منجر به عدم موفقیت در اجرای پروژه ها و ارائه خدمات شده است.

معاون درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه برای مثال در زمینه احیای دریاچه ارومیه همه مسئولان در آذربایجان غربی دست به دست هم دادند و موفق به اجرای این امر شدند و این در حالی است که در اصفهان این روند صورت نگرفت.

وی با بیان اینکه در استان اصفهان بین گفت وگو و مناظره و جدال فرق نگذاشتیم، ابراز داشت: گفت وگویی سازنده است که دیالوگ و هم شنوی را به همراه داشته باشد در اصفهان اینگونه نیست و باید شهرداری اصفهان به جای خواهرخواندگی با شهرهای خارجی به دنبال خواهرخواندگی با شهرهای استان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پرداخت شد/ در اصفهان همدلی نیست

مطالبات دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پرداخت شد/ در اصفهان همدلی نیست