مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 09:552021-01-27حوادث

افزایش 80 درصدی کشف کالای قاچاق در استان ایلام


فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به افزایش 80 درصدی کشف کالای قاچاق در استان، گفت: دستگیری قاچاقچیان نیز در استان 60 درصد افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از193 قلیان سرا به علت تخلف، پلمب شده است، افزود: بیش از چهار هزار تذکر به اصناف در این خصوص ابلاغ شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه در بحث کشف و مبارزه با کالای قاچاق نسبت به سال گذشته 80 درصد افزایش داشته ایم، تصریح کرد: افزایش 60 درصدی دستگیری قاچاقچیان را در سطح استان شاهد هستیم.

سرهنگ القاصی مهر به خدمات رسانی به شهروندان در کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی اشاره کرد و گفت: 71 درصد در کل پرونده ها ارجاع شده به مراکز مشاوره و مددکاری در کلانتری ها به صلح و سازش منجر و مختومه شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در بحث تصادفات برون شهری امسال 44 درصد کاهش تصادفات داشته ایم، تصریح کرد: 35 فقره کاهش تصادفات فوتی و43 درصد کاهش تصادفات فوتی را شاهد هستیم.

وی افزود: در حوزه درون شهری امسال نسبت به سال گذشته نیز با تلاش همکارانم در مجموعه راهور، کاهش 46 درصدی تصادفات فوتی و 19 درصدی تصادفات را داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 80 درصدی کشف کالای قاچاق در استان ایلام

افزایش 80 درصدی کشف کالای قاچاق در استان ایلام