مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 09:502021-01-27اجتماعي

چند درصد دانش آموزان ایلامی در مدارس حضور پیدا کرده اند؟


مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: 64 درصد از دانش آموزان پایه اول و دوم ابتدایی، هنرستان های فنی و حرفه ای و کارودانش و مدارس زیر 50 نفر در سر کلاس های درس حاضر شدند.

- ایسنا/ایلام مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: 64 درصد از دانش آموزان پایه اول و دوم ابتدایی، هنرستان های فنی و حرفه ای و کارودانش و مدارس زیر 50 نفر در سر کلاس های درس حاضر شدند.

رضا زینی وندمقدم در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا و دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت آموزش وپرورش و در پی بازگشایی محدود مدارس از اول بهمن ماه، بیش از 64درصد از دانش آموزان با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی به صورت کاملاً اختیاری در سر کلاس های درس حضور پیدا کردند.

وی گفت: از دانش آموزان پایه های اول ابتدایی 55درصد، پایه های دوم 57درصد و هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش 73درصد و مدارس زیر 50نفر، 71درصد به صورت حضوری در کلاس های درس حاضر شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام تصریح کرد: مدیران مدارس با تشکیل جلسه شورای مدرسه و با حضور نمایندگان اولیا و مربیان، دانش آموزان را به گروه های حداکثر 10نفره تقسیم کرده و با برنامه ریزی به عمل آمده شرایط را برای حضور مطمئن و دور از خطر دانش آموزان مهیا کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند درصد دانش آموزان ایلامی در مدارس حضور پیدا کرده اند؟

چند درصد دانش آموزان ایلامی در مدارس حضور پیدا کرده اند؟