مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 09:502021-01-27حوادث

فرهنگ صحیح در فضای مجازی، آوردگاه اصلی مبارزه با دشمنان


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از فرهنگ صحیح در فضای مجازی به عنوان آوردگاه اصلی مبارزه با دشمنان یاد کرد و گفت: آموزش در فضای مجازی در رسیدن به این مهم اثر گذار است.

- سردار احمد طاهری در گفت گو با خبرنگار فارس در زاهدان، با محوریت فرهنگ صحیح در فضای مجازی اظهار داشت: با توجه به گستردگی فضای مجازی و شیوع آن در زندگی مردم در این فضاها می توان، هم از مدل ها و محتواهای خوب و هم از مدل های غلط و نامناسب آن استفاده کرد.

وی فرهنگ صحیح در فضای مجازی را آوردگاه اصلی مبارزه با دشمنان دانست و افزود: آموزش در فضای مجازی بسیار مهم و اثرگذار است و مردم در قالب این آموزش نسبت به توانمندی ها و امکانات و از طرفی دیگر آسیب ها و مشکلاتی که می تواند این فضا در زمینه های مختلف ایجاد کند، آشنا می شوند.

همراهی و همگامی دستگاه ها و سازمان ها برای آموزش صحیح رسانه و فضای مجازی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تاکید داشت: با توجه به جمعیت، سواد رسانه ای، فرهنگ و سایر مؤلفه ها، بر اساس آمار انتظار می رود  دستگاه های مرتبط در حوزه سواد رسانه ای و شبکه های اجتماعی، بیش از پیش ورود کرده و همراه و همگام با پلیس آموزش های بیشتری را برای پیشگیری از وقوع جرم در فضای مجازی به جامعه و مردم ارائه دهند، چرا که مطمئنا آموزش بسترساز پیشگیری از وقوع جرم می با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ صحیح در فضای مجازی، آوردگاه اصلی مبارزه با دشمنان

فرهنگ صحیح در فضای مجازی، آوردگاه اصلی مبارزه با دشمنان