مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 09:452021-01-27اجتماعي

برف و باران در راه استان سمنان


رییس گروه پیش بینی هواشناسی استان سمنان از ورود یک سامانه ناپایدار به این استان از روز جمعه این هفته و تداوم بارش های ناشی از آن در روز شنبه هفته پیش رو خبر داد.

- رییس پیش بینی هواشناسی استان در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: برف و باران در راه استان سمنان ایسنا/سمنان رییس گروه پیش بینی هواشناسی استان سمنان از ورود یک سامانه ناپایدار به این استان از روز جمعه این هفته و تداوم بارش های ناشی از آن در روز شنبه هفته پیش رو خبر داد.

نادیا میرشجاع در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این سامانه به دنبال نفوذ جریانات ناپایدار به استان از روز جمعه منجر به بارش هایی به صورت برف و باران در مناطقی از استان و به ویژه در غرب و شمال غربی خواهد شد و در ادامه دیگر نقاط استان را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

رییس گروه پیش بینی هواشناسی استان سمنان از تداوم بارندگی ها در روز شنبه هفته پیش رو خبر داد و افزود: بارش ها در روز شنبه نیز به صورت برف و باران است و شدت بارندگی ها در مناطق مرتفع و کوهستانی بیشتر خواهد بود.

وی با اشاره به تحلیل آخرین تصاویر ماهواره و نقشه های پیش یابی از شدت بارش باران و برف دربرخی نقاط به ویژه در ارتفاعات و نواحی شمالی استان خبر .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف و باران در راه استان سمنان

برف و باران در راه استان سمنان