مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 09:402021-01-27ورزشي

رییس هیأت ورزش کارگری اصفهان با 2 دور رأی گیری انتخاب شد


مجمع انتخاباتی هیأت ورزش کارگری استان اصفهان برگزار و رییس جدید این هیأت ورزشی مشخص شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، پیش از ظهر امروز مجمع انتخاباتی هیأت ورزش کارگری اصفهان با حضور رییس فدراسیون ورزش کارگری و مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد.

مجمع انتخاباتی هیأت ورزش کارگری ستان اصفهان با حضور 5 کاندیدا برگزار شد، داوود اتحادی، اسماعیل پناهنده، مهدی حکمیان، قاسم ستاری و سعید طاهری نیک بختی به عنوان کاندیدا ریاست این هیأت ثبت نام کرده بودند.

طاهری با عدم حضور در مجمع از جمع کاندید ها کنار رفت، داوود اتحادی نیز به نفع ستاری از حضور در انتخابات انصراف داد؛ در ادامه حکمیان نیز به سود ستاری از دور انتخابات کنار رفت.

در ادامه مجمع انتخاباتی هیأت ورزش کارگری استان اصفهان، اسماعیل پناهنده و قاسم ستاری نیز صحبت هایی در خصوص برنامه های خود ارائه دادند و بعد از آن انتخابات برگزار شد.

  از بین اعضایی که حضور داشتند رأ ی گیری شد و از 21 رأی موجود هر کاندید 10 رأی به دست آورد و یک رأی نیز سفید بود؛ از همین رو انتخابات به دور دوم کشیده شد و دوباره از اعضای حاضر رأی گیری صورت گرفت.

در رأی گیری دور دوم ستاری با 11 رأی از 21 رأی موجود به عنوان رییس هیأت ورزش ستان اصفهان انتخاب شد؛ پناهنده نیز در دور دوم 10 رأی به دست آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیأت ورزش کارگری اصفهان با 2 دور رأی گیری انتخاب شد

رییس هیأت ورزش کارگری اصفهان با 2 دور رأی گیری انتخاب شد