مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 09:252021-01-27سياسي

دانشگاه شاهد باید مرجع علمی و پشتوانه فعالیت های بنیاد شهید باشد


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دانشگاه شاهد می تواند مرجع علمی و پشتوانه فعالیت های بنیاد شهید و امور ایثارگران باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمورد تاکید و توجه قرار داده اند، سرفصل اول برای دستیابی به تمدن نوین اسلامی، علم و پژوهش است و بعد به اخلاق و معرفت و … اشاره شده است یعنی اخلاق و معنویت هم به شکلی خروجی همین شناخت و علم است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران دانشگاه شاهد را به عنوان یک ظرفیت بسیار مهم در فضای مهم علمی مورد تاکید آموزه های دینی خواند و افزود: دانشگاه شاهد گلخانه ای است که بستر، راه و جهت آن مشخص است و ما را از مضرات علم بدون منفعت مصون می دارد؛ که خود این یک فرصت بسیار بزرگی است که در اختیار این دانشگاه قرار دارد.

اوحدی در ادامه گفت: دانشگاه شاهد هم همانند مدارس شاهد، به دلیل جوهره و قداست و رسالت سنگین تربیت فرزندان شاهد و ایثارگر که از رسالت اولیه آن است، هم به لحاظ علمی و هم به لحاظ اخلاقی جایگاه ویژه ای دارد چنان که بسیاری از خانواده ها با تفکرات متفاوت متقاضی ورود به این مدارس و دانشگاه ها هستند.

وی افزود: امروز مدارس و دانشگاه شاهد تبدیل به ارزش شده و جایگاهی یافته اند که از ارزش های مضاعفی نسبت به دیگر مجامع علمی برخوردار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه شاهد باید مرجع علمی و پشتوانه فعالیت های بنیاد شهید باشد

دانشگاه شاهد باید مرجع علمی و پشتوانه فعالیت های بنیاد شهید باشد