مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 09:202021-01-27ورزشي

استاندار کرمان: ضرورت ایجاد توسعه متوازن ورزشی در سطح استان


باید توسعه متوازن ورزش در سطح استان به وجود آید و همه شرکت های صنعتی و معدنی که قصد انجام مسئولیت اجتماعی دارند، باید اقدامات را با همفکری فرمانداران و شهرداران انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، میثم پاریزی صبح امروز در شورای عالی ورزش استان کرمان در سالن پیامبر اعظم(ع) استانداری با اشاره به اینکه در سطح استان کرمان یک هزار هیأت ورزشی وجود دارد، اظهار داشت: 41 تیم ورزشی استان در سطح لیگ های برتر کشور در حال رقابت با سایر تیم ها هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان عنوان کرد: با افتتاح 160 هزار متر فضای ورزشی  طی دو سال اخیر در سطح استان  سرانه ورزشی استان کرمان منطبق با سرانه ورزشی کشور شد.

پاریزی بیان داشت: با توجه به شیوع کرونا بازی های المپیک و پارا المپیک 2020 ژاپن قرار بود سال گذشته برگزار شود که لغو شد و قرار است این بازی ها در سال میلادی جدید برگزار شود و امیدواریم که شرکت های بزرگ صنعتی از نمایندگان استان در این بازی ها حمایت کنند.

راه اندازی و تجهیز 221 خانه ورزش روستایی در کرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: شرکت های بزرگ صنعتی و معدنی استان باید  نگاه توسعه متوازن به ورزش کل استان داشته باشند که برخی از این شرکت ها در این راستا گام برداشته اند و اکنون دو تیم فوتبال در سطح لیگ برتر کشور در حال رق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کرمان: ضرورت ایجاد توسعه متوازن ورزشی در سطح استان

استاندار کرمان: ضرورت ایجاد توسعه متوازن ورزشی در سطح استان