مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 09:152021-01-27ورزشي

راه اندازی بانک اطلاعاتی برای معرفی مراکز مشاوره ازدواج به جوانان


بانک اطلاعاتی با هدف معرفی ظرفیت مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده به عموم جامعه به ویژه جوانان ایجاد شده است.

- مدیرکل توسعه اجتماعی جوانان گفت: بانک اطلاعاتی با هدف معرفی ظرفیت مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده به عموم جامعه به ویژه جوانان ایجاد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اعظم کریمی در مراسم رونمایی از کتاب بانک اطلاعات مراکز مشاوره ازدواج و خانواده گفت: یکی از سیاست های وزارت ورزش و جوانان در امر حمایت و تحکیم بنیان خانواده، توسعه مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده است.

وی تصریح کرد: اهداف و چشم انداز مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده کسب جایگاه ممتاز و رقابتی برتر در بین مراکز مشاوره در کشور، ایجاد یک الگوی پیشرفته و واحد برای یکپارچه سازی خدمات به جوانان و خانواده ها، بر مبنای استانداردهای علمی مشاوره و بر اساس سیاست های کلی خانواده و اسناد بالادستی است.

کریمی افزود: دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان اقداماتی را در جهت اعتبار بخشی به جایگاه مراکز در کسب اعتماد مردم و تبدیل شدن به مراکزی با معیارها و استانداردهای جهانی و ارتقا ارزش و اعتبار نام مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده به عنوان یک هویت (برند) برتر در نظام مشاوره کشور را دنبال می کند، از این رو با هدف تأمین منافع مراجعان به این مراکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بانک اطلاعاتی برای معرفی مراکز مشاوره ازدواج به جوانان

راه اندازی بانک اطلاعاتی برای معرفی مراکز مشاوره ازدواج به جوانان