مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 09:102021-01-27اقتصادي

اجرای پروژه کاداستر در 30 هزار هکتار از اراضی ملایر


سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ملایر گفت: پروژه کاداستر اراضی ملی در جنگل ها و حوزه های آبخیز در 30 هزار هکتار از اراضی ملایر اجرا شد همچنین 120 هکتار در حوزه آبخیزداری گلپرآباد جنگل کاری داشتیم.

- ایسنا/همدان سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ملایر گفت: پروژه کاداستر اراضی ملی در جنگل ها و حوزه های آبخیز در 30 هزار هکتار از اراضی ملایر اجرا شد همچنین 120 هکتار در حوزه آبخیزداری گلپرآباد جنگل کاری داشتیم.

جواد زنگنه در گفت وگو با ایسنا، به 50 هکتار کپه کاری، 360 هکتار بذرپاشی، نصب 10 دستگاه آبشخوار و دو هکتار تغییر دیم زار اشاره و اظهار کرد: در دهه فجر پروژه جنگل کاری حوزه آبخیزداری گلپرآباد افتتاح شده و به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه احیاء، توسعه و حفاظت از اراضی ملی وظیفه اصلی ما به شمار می رود، به وجود وجود 171 هزار هکتار اراضی ملی در سطح شهرستان ملایر اشاره و خاطرنشان کرد: با اجرای پروژه های آبخیزداری و بیولوژیک در هر هکتار 150 مترمکعب آب ذخیره می شود.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ملایر با بیان اینکه طبق تحقیقات علمی انجام شده در هر هکتار، 15 تُن فرسایش خاک داریم، مطرح کرد: برای جلوگیری از فرسایش خاک ما عملیات جنگل کاری، کپه کاری و آبخیزداری را انجام می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه کاداستر در 30 هزار هکتار از اراضی ملایر

اجرای پروژه کاداستر در 30 هزار هکتار از اراضی ملایر