مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 09:002021-01-27اقتصادي

6 طرح حوزه راه و شهرسازی در کردستان به بهره برداری می رسد


همزمان با گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 6 طرح در حوزه راهسازی و شهرسازی در این استان به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: همزمان با گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 6 طرح در حوزه راهسازی و شهرسازی در این استان به بهره برداری می رسد.

محمدصدیق ثابتی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: این طرح ها شامل پنج کیلومتر از طرح کریدر شمال جنوب واقع در محور سنندج - دیواندره و پنج طرح بازآفرینی شهری اجرا شده در شهرهای سنندج، قروه و سروآباد است.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح ها 251 میلیارد ریال از محل منابع دولت هزینه شده است افزود: پنج کیلومتر از بزرگراه محور سنندج - دیواندره 150 میلیارد ریال ریال و طرح های بازآفرینی نیز 101 میلیارد ریال از این اعتبارات سهم دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان خاطرنشان کرد: از جمله طرح های بازآفرینی شهری شامل مدرسه 9 کلاسه محله ننله با 42 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده، سنگفرش و پله گذاری کوچه های فرجه، کانی کوزله و عباس آباد سنندج با 30 میلیارد ریال است.

ثابتی یادآور شد: بهسازی معابر شهرک امام خمینی (ره) با پنج میلیارد و 875 میلیون ریال و اصلاح و شبکه جمع اوری و انتقال فاضلاب قروه با 13 میلیارد و 375 میلیون ریال اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 طرح حوزه راه و شهرسازی در کردستان به بهره برداری می رسد

6 طرح حوزه راه و شهرسازی در کردستان به بهره برداری می رسد