مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 08:252021-01-27سياسي

گلایه رییس کمیسیون امور داخلی کشور از تصدی گری دولت در ساخت مسکن


رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: اصرار دولت بر تصدی گری در ساخت مسکن اشتباه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدصالح جوکار صبح امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات استان یزد در حوزه آب، سلامت، راه، مسکن و اقتصاد دانش بنیان که با حضور نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی در این استان برگزار شد، اظهار کرد:  شرایطی که برای بحث مسکن ملی در نظر گرفته شده واقعا در توان مردم نیست و هیچ کسی جرات نمی کند اقدام به تکمیل پرونده در این زمینه کند.

وی با بیان این که شرایط در نظر گرفته شده برای بحث مسکن ملی خارج از توان مردم است، افزود: مردم نه توان پرداخت وجه اولیه و نه توان پرداخت اقساط زیاد آن را دارند.

نماینده مردم یزد، اشکذر  در مجلس شورای اسلامی، گفت: یزد چند منطقه حاشیه نشین دارد که زمین خواران زمین های دولتی را به مردم فروخته اند و مردم هم اقدام به ساخت کرده اند.

جوکار تصریح کرد: الان دولت حکم تخلیه و تخریب برای این افراد گرفته و پس از جلسات متعددی که برای رفع این مشکل برگزار شد، مبلغی در نظر گرفته شد تا ساکنین این محلات پرداخت کنند و سند زمین به آنها واگذار شود.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات بسیار زیاد اقتصادی و قدرت مالی پایین ساکنین این محلات، مردم توان پرداخت همین پول را هم ندارند و حداقل باید اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه رییس کمیسیون امور داخلی کشور از تصدی گری دولت در ساخت مسکن

گلایه رییس کمیسیون امور داخلی کشور از تصدی گری دولت در ساخت مسکن