مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 08:252021-01-27سياسي

50 واحد مسکن محرومین در کردستان افتتاح می شود


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان با اشاره به افتتاح چندین طرح عمرانی با اعتبار 178 میلیاد تومان در ایام دهه فجر امسال گفت: 50 واحد مسکن محرومین در این ایام افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، رضا قادری صبح امروز در جمع اصحاب رسانه استان با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: بنیاد مسکن مولود انقلاب اسلامی است که از فروردین سال 58 تاکنون خدمات گسترده ای را در سطح شهر و روستاهای استان کردستان انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه بازسازی 24 هزار و 600 واحد مسکونی آسیب دیده از جنگ در کردستان از فعالیت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است، افزود: 40 مجموعه پناهگاه، پاسگاه، اردوگاه و سنگر در زمان جنگ به همت این بنیاد احداث شده است.

احداث 46 هزار و یکصد واحد مسکونی در روستاهای استان وی اعلام کرد: از ابتدای تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کردستان تاکنون 46 هزار و یکصد واحد مسکونی در روستاهای استان با تسهیلات بانکی احداث شده است.

 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان اعلام کرد: در بخش تعمیرات مسکن روستایی استان نیز 23 هزار و 740 واحد در روستاهای استان نیز تعمیر مسکن روستایی انجام شده است.

قادری بیان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان استانی پایلوت در بازسازی حوادث کشور است که تاکنون 11 هزار و 50 واحد مسکونی در مناطق ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 واحد مسکن محرومین در کردستان افتتاح می شود

50 واحد مسکن محرومین در کردستان افتتاح می شود