مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 08:252021-01-27فرهنگي

برگزاری سومین دوره جشنواره ملی فردوسی ویژه دانش آموزان سمپاد


سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان از برگزاری سومین دوره جشنواره ملی فردوسی با محوریت آشنایی با مفاخر ایرانی و تقویت گرایش به زبان و ادب فارسی خبر داد.

- سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان از برگزاری سومین دوره جشنواره ملی فردوسی با محوریت آشنایی با مفاخر ایرانی و تقویت گرایش به زبان و ادب فارسی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الهام یاوری اظهار کرد: سمپاد با همکاری فرهنگستان زبان و ادب فارسی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کل آموزش وپرورش استان خوزستان (به عنوان مجری )، سومین جشنواره ملی فردوسی را با محوریت آشنایی با مفاخر ایرانی و تقویت گرایش به زبان و ادب فارسی به عنوان زبان مشترک (بیانیه ارزش ها- سند تحول بنیادین آموزش وپرورش)، ویژه دانش ­آموزان متوسطه، معلمان و دانش آموختگان مدارس استعدادهای درخشان ، در سال تحصیلی 1400- 1399، در سطح مدارس استعدادهای درخشان سراسر کشور برگزار می­ کند.

وی افزود: اجرای این جشنواره به عنوان یک اقدام پژوهش محور قلمداد می شود که در بستر فضای مجازی و مبتنی بر پوشش ساحت های تعلیم و تربیت، اجرایی خواهد شد و انتظار بر این است که در سال جدید با پیوستن فرهنگیان و دانش آموختگان مدارس استعدادهای درخشان سراسر کشور به جمع مخاطبین این جشنواره، استقبال بیشتری از این رویداد صورت پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سومین دوره جشنواره ملی فردوسی ویژه دانش آموزان سمپاد

برگزاری سومین دوره جشنواره ملی فردوسی ویژه دانش آموزان سمپاد