مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 08:202021-01-27اقتصادي

منافع گیلان در حوزه زمین شناسی احیا می شود


معاون وزیر صمت با تاکید بر احیای منافع گیلان در حوزه زمین شناسی، گفت: شناسایی و کشف پتانسیل های مناسب گیلان با مطالعات دقیق در حوزه خشکی و دریایی بسیار اهمیت دارد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا شهیدی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست با رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، عنوان کرد: گیلان ظرفیت های عظیمی در حوزه معادن غیر فلزی دارد که دقیقاً شناسایی و مطالعه نشده است.

شهیدی با تاکید بر احیای منافع گیلان در حوزه زمین شناسی، افزود: شناسایی و کشف پتانسیل های مناسب گیلان با مطالعات دقیق در حوزه خشکی و دریایی بسیار اهمیت دارد.

ویادامه داد: مطالعات آلاینده های ژئو شیمی دریایی در گیلان آغاز شده که مستقیماً با سلامت مردم در ارتباط است.

شهیدی ضمن قدردانی از حمایت های رییس سازمان صمت گیلان و مهیا نمودن امکانات و تأسیسات لازم برای اداره کل زمین شناسی گیلان در شهرستان انزلی، تصریح کرد: در گذشته برخی اهداف ترسیم شده مطالعات زمین شناختی در گیلان محقق نشده است اما تلاش می شود با برنامه ریزی مطلوب نقاط ضعف پوشش داده شود و به نتایج مناسبی دست یابیم.

معاون وزیر صمت افزود: بر اساس ارزیابی شورای راهبردی وزارت صمت در زمینه شاخص های تخصصی و عمومی مقام اول را در وزارت کسب و متکی به سرمایه انسانی متخصص و کارآمد هستیم که امیدواریم با رویکردی جدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منافع گیلان در حوزه زمین شناسی احیا می شود

منافع گیلان در حوزه زمین شناسی احیا می شود