مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 08:202021-01-27سياسي

سبک زندگی حضرت ام البنین (س) / مادر حضرت عباس (ع) چگونه مبلغ پیام عاشورا شد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سیزدهم جمادی الثانی سالروز وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها، مادر بزرگوار حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام، - سبک زندگی حضرت ام البنین (س) / مادر حضرت عباس (ع) چگونه مبلغ پیام عاشورا شد؟ ام البنین به معنای مادر پسران است که همه فرزندان ایشان در روز عاشورا در دفاع از دین خدا و حریم حضرت امام حسین (ع) به شهادت رسیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سیزدهم جمادی الثانی سالروز وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها، مادر بزرگوار حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام، است که در مسیر حق طلبی و ترویج اسلام و پیروی از امام زمان خود چهار پسر خود را به میدان کربلا فرستاد و توصیه مؤکد کرد که حافظ جان امام حسین علیه السلام باشند.

حضرت ام البنین علی ها سلام به اندازه ای برای اسلام دلسوز و برای امام حسین فداکار بود که به شهادت تاریخ بعد از شهادت فرزندان خود، تا آخر عمر مدام نام مبارک حضرت سیدالشهدا علیه السلام را تکرار می کرد و مدافع حریم اهل بیت علیهم السلام بود.

ایشان مادری بود که غریبانه های خود و حتی سوگ مادرانه اش را با یاد شهادت امام حسین علیه السلام همراه می کرد.

به منظور آشنایی بیشتر با سیره و سبک زندگی حضرت ام البنین سلام الله علی ها به عنوان یکی از بانوان بزرگ، دانا و تأثیرگذار تاریخ ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبک زندگی حضرت ام البنین (س) / مادر حضرت عباس (ع) چگونه مبلغ پیام عاشورا شد؟

سبک زندگی حضرت ام البنین (س) / مادر حضرت عباس (ع) چگونه مبلغ پیام عاشورا شد؟