مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 08:152021-01-27سياسي

وقف ضامن گسترش عدالت در جامعه است


امام جمعه شهرستان ابرکوه با بیان اهمیت کارهای خیر در عرصه های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، گفت: وقف در تعالیم اسلامی و دینی، ضامن گسترش عدالت و مساوات اجتماعی در بین آحاد مردم است.

- ایسنا/یزد امام جمعه شهرستان ابرکوه با بیان اهمیت کارهای خیر در عرصه های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، گفت: وقف در تعالیم اسلامی و دینی، ضامن گسترش عدالت و مساوات اجتماعی در بین آحاد مردم است.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در این باره افزود: احیای سنت حسنه وقف همان صدقه جاریه است که مردم باید با جدیّت و انگیزه پاک دینی در اموال و املاک خود برای همیشه در تاریخ از خود به یادگار بگذارند و از این طریق خود را به خدا مقرّب سازند و به نسل آینده نیز خدمت کنند.

وی ادامه داد: نادیده گرفتن و ضایع کردن وقف و تصّرف غصبی موقوفه ها اقدامی خلاف شرع است و عذاب الهی را در برزخ و قیامت به دنبال دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اوقاف یزد، امام جمعه ابرکوه با قدردانی از تلاش های مجموعه اوقاف و امور خیریه که راهگشای کارهای خیر برای همگان و امور وقفی هستند، خاطرنشان کرد: خروجی این سنت، علاوه بر کمک به نیازمندان باید بخشی از مشکلات جوانان در خصوص ازدواج و مسکن آنها را هم رفع کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقف ضامن گسترش عدالت در جامعه است

وقف ضامن گسترش عدالت در جامعه است