مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 08:102021-01-27بين الملل

میزان رضایت از بایدن، بیشتر از هر زمان در دوره ترامپ


نظرسنجی جدید نشان داده، میزان رضایت از جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در نخستین روزهای ریاست جمهوری او از هر میزان رضایتی که دونالد ترامپ در طول دوره 4 ساله خود به عنوان رییس جمهور به آن دست پیدا کرده، - نظرسنجی جدید نشان داده، میزان رضایت از جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در نخستین روزهای ریاست جمهوری او از هر میزان رضایتی که دونالد ترامپ در طول دوره 4 ساله خود به عنوان رییس جمهور به آن دست پیدا کرده، بالاتر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از یاهونیوز، نظرسنجی ردیابی Morning Consult که روز دوشنبه منتشر شد نشان داد 56 درصد رأی دهندگان عملکرد شغلی بایدن را مورد تأیید قرار می دهند، در حالی که 34 درصد آن را تأیید نمی کنند.

به طور همزمان در مقطع اولیه ریاست جمهوری ترامپ، 46 درصد آمریکایی ها که در نظرسنجی شرکت کرده بودند گفتند عملکرد شغلی او را تأیید می کنند، و بالاترین میزان رضایت از او در نظرسنجی مربوط به مارس 2017 بود که این میزان به 52 درصد رسید.

نظرسنجی دومی که توسط Hill-HarrisX تهیه شد و آن هم روز دوشنبه منتشر شد، نرخ رضایت از بایدن را 63 درصد نشان می دهد، در حالی که 37 درصد گفته اند از عملکرد او تاکنون راضی نیستند.

در مقابل، ترامپ در نظرسنجی آوریل 2020 Hill-HarrisX، نرخ رضایت 52 درصدی را کسب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان رضایت از بایدن، بیشتر از هر زمان در دوره ترامپ

میزان رضایت از بایدن، بیشتر از هر زمان در دوره ترامپ