مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 08:002021-01-27اقتصادي

لزوم توسعه میادین و ارتقاء نیروهای بومی در لامرد و مُهر


نماینده مردم لامرد و مُهر در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توسعه میادین و ارتقاء نیروهای بومی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لامرد، سیدموسی موسوی در دیدار با مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی به اهمیت افزایش تولید در منطقه عملیاتی پارسیان اشاره کرد و خواستار توجه ویژه به صیانت از برداشت گاز از منابع زیرزمینی شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: از ابتدای ورود به مجلس موضوع افت فشار چاه های گاز و کاهش ورودی خوراک در پالایشگاه پارسیان را پیگیری کرده و طی جلسات مختلف با وزیر نفت و سایر مدیران ارشد صنعت نفت، احداث ایستگاه های تقویت فشار و مرکز تفکیک تابناک را پیگیری کردم که با نگاه مثبت وزیر نفت بزودی شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه بزرگ با هزینه ای بالغ بر 9 هزار میلیارد تومان خواهیم بود.

موسوی در بخش دیگری از سخنان خود ارتقاء نیروهای بومی را برای منطقه عملیاتی پارسیان ضروری دانست و گفت: این مهم سبب پایداری در مدیریت میادین گاز می شود؛ چراکه نیروی بومی بدنبال انتقال نیست و ماندگاری این افراد برای مجموعه بسیار مفید است.

در صورت نیاز به نیروی جدید نیز باید از نیروهای بومی استفاده کرد، چراکه متقاضیان اشتغال بسیار توانمندی در شهرستان های لامرد و مهر هستند که می توانند نیازهای مجموعه را برطرف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توسعه میادین و ارتقاء نیروهای بومی در لامرد و مُهر

لزوم توسعه میادین و ارتقاء نیروهای بومی در لامرد و مُهر