مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 08:002021-01-27سياسي

تاکید بر لزوم راه اندازی مجلات علمی معتبر و اثربخش کردن یافته های پژوهشی


معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد بر لزوم راه اندازی مجلات علمی معتبر و اثر بخش کردن یافته های علمی و پژوهشی از سوی اعضای هیأت علمی این دانشگاه تأکید کرد.

- معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد بر لزوم راه اندازی مجلات علمی معتبر و اثر بخش کردن یافته های علمی و پژوهشی از سوی اعضای هیأت علمی این دانشگاه تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه؛ در جلسه شورای ادارای دانشگاه آزاد استان هرمزگان با تأکید بر نقش رؤسای واحدها در پیشبرد اهداف دانشگاه، گفت: رؤسای واحدها و شورای تخصصی به عنوان بازوی راهبردی سازمان مرکزی باید با تبیین برنامه های دانشگاه آزاد و هدف گذاری در حرکت های رو به رشد خود با شناسایی فرصت ها و تهدیدهای هر منطقه از فرصت ها استفاده بهینه کنند و چالش ها و تهدیدات را نیز با به کار گرفتن استراتژی های مدیریتی درست، به فرصت تبدیل کنند.

وی با تأکید بر لزوم حضور اعضاء هیأت علمی در دوران کرونا برای پاسخگویی به سؤالات تحقیقی و پژوهشی دانشجویان و جلوگیری از رکود فعالیت های علمی، افزود: اعضای هیأت علمی باید به عنوان مغز متفکر و برنامه ریز در دانشگاه حضور فعال و پویا داشته و با ارائه راهکارهای علمی و پژوهشی، مسیر پیش رو را هدف گذاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر لزوم راه اندازی مجلات علمی معتبر و اثربخش کردن یافته های پژوهشی

تاکید بر لزوم راه اندازی مجلات علمی معتبر و اثربخش کردن یافته های پژوهشی