مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 07:502021-01-27اقتصادي

ممیزی املاک گامی بزرگ به سوی به روزرسانی بانک اطلاعات املاک تهران


حضور کارشناسان دستگاه های نظارتی موجب افزایش دقت و صحت اطلاعات احصا شده در ممیزی املاک شهر تهران می شود.

- مجری ممیزی املاک مرحله ششم گفت: حضور کارشناسان دستگاه های نظارتی موجب افزایش دقت و صحت اطلاعات احصا شده در ممیزی املاک شهر تهران می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یدالله کاظمی مجری ممیزی املاک مرحله ششم با اعلام این مطلب که در جلسه ستاد ممیزی و با حضور معاونین حراست کل، مدیرکل تشخیص و وصول درآمد و مدیرعامل سازمان فناوران شهرداری تهران برگزار شد، افزود: ممیزی املاک و پیاده سازی سامانه اطلاعات مکانی به عنوان یک سامانه جامع زیرساختی، مدیریت شهری را در محاسبه هر چه عادلانه تر و دقیق، یاری می رساند.

وی گفت: از جمله مزایای مرحله ششم ممیزی صرفه جویی در هزینه ها، عدم جذب نیرو برون سپاری برداشت عملیات میدانی و مهمتر از همه مشاهده همزمان اطلاعات احصا شده در مناطق و از طرفی بهره برداری ذی فعان طی یک مدت زمان ده روزه است که نسبت به ادوار گذشته بسیار حائز اهمیت است.

کاظمی با تاکید بر لزوم تهیه بانک اطلاعات املاک شهر تهران درباره چرایی ضرورت به روزرسانی اطلاعات املاک شهر تهران گفت: بروز شدن اطلاعات املاک موجب کار آمدی اطلاعات حرف و مشاغل، شناسایی اراضی بایر و متروکه و باقیمانده از طرح اطلاعات سرانه های خدماتی محلات و نواحی، اصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممیزی املاک گامی بزرگ به سوی به روزرسانی بانک اطلاعات املاک تهران

ممیزی املاک گامی بزرگ به سوی به روزرسانی بانک اطلاعات املاک تهران