مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 07:502021-01-27اقتصادي

بورس دیگر تحلیل پذیر نیست


متخصص بازار سرمایه از تحلیل نپذیرفتن این شرایط بازار خبر داد و مطرح کرد: چنین شرایطی پیش بینی بازار را سخت کرده است و نمی توان بر اساس مؤلفه های بنیادی بازار را تحلیل کرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، این روزها، به عینه اتفاقاتی را که کارشناسان بازار سرمایه برای آن پیش بینی کرده بودند، می بینیم.

اتفاقات ناخوشی که در این بازار در حال رخ دادن است.

ترس و بی اعتمادی سهامداران، خروج پول حقیقی از بازار و دیگر رویدادهای منفی گریبانگیر بورس شده اند، اما در حال حاضر، دولت و مجلس از دستکاری شدن معاملات و مشکلات به وجود آمده در روند معاملات صحبت می کنند، ولی همین مشکلات است که دلیلی برای کاهش شاخص کل در روند معاملات شده اند.

به گفته کارشناسان افت شاخص کل متأثر از همین ترس از معامله ای بود که سهامداران حقیقی و حقوقی داشته اند، اما پشت پرده این بازار بدون رییس که شبیه یک کشتی بی ناخدا شده است، دست های دیگری هم در کارند: دولت و مجلس.

به نظر می رسد بورس بیشتر از مسائل اقتصادی، در حال مشت خوردن از جناح های سیاسی است که از طرفی دولت، دست بورس را گرفته و آن را به طرف خود می کشد و مجلس هم در صدد این است تا دولت به طور کامل زیر نظر بورس نباشد تا خدایی نکرده رانتی در آن شکل نگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورس دیگر تحلیل پذیر نیست

بورس دیگر تحلیل پذیر نیست