مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 07:452021-01-27ورزشي

بازارگرمی عجیب برای رسیدن به نیمکت پرسپولیس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حالی که در برخی رسانه ها و در فضای مجازی عنوان شده است که یحیی گل محمدی اسامی نفرات خروجی و بازیکنان مورد نظر خود را برای پیوستن به پرسپولیس به باشگاه اعلام کرده است، - در حالی که یحیی گل محمدی هیچ فهرستی به باشگاه نداده است، اما برخی دلال ها به دنبال بازارگرمی برای رسیدن به نیمکت پرسپولیس هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حالی که در برخی رسانه ها و در فضای مجازی عنوان شده است که یحیی گل محمدی اسامی نفرات خروجی و بازیکنان مورد نظر خود را برای پیوستن به پرسپولیس به باشگاه اعلام کرده است، اما جالب اینجاست که گل محمدی هیچ لیستی نداده.

موضوع جالب تر اینکه برخی دلال ها با نزدیک شدن به مدیران و مسئولان باشگاه و از سوی دیگر دوستان خود در رسانه ها و فضای مجازی می خواهند بازیکنان خود را بعنوان گزینه های پرسپولیس سر زبان بیاندازند و دنبال بازارگرمی هستند.

نمونه این اتفاق هم یکی از مدافعانی است که در میانه نیم فصل اول به بهانه اینکه از پرسپولیس پیشنهاد دارد با باشگاه قبلی اش تسویه کرد تا با بازارگرمی خود را سر زبان ها بیاندازد، اما در نهایت راهی یکی از تیم های ضعیف یکی از لیگ های کم و نام و نشان کشور های شمالی ایران شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارگرمی عجیب برای رسیدن به نیمکت پرسپولیس

بازارگرمی عجیب برای رسیدن به نیمکت پرسپولیس