مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 07:402021-01-27بين الملل

تشدید درگیری میان یهودیان تندرو و پلیس رژیم صهیونیستی


در جریان درگیری ها میان یهودیان تندرو و پلیس رژیم صهیونیستی، 14 تن از معترضان به تعطیلی و محدودیت ها با هدف مهار ویروس کرونا بازداشت شدند.

- در جریان درگیری ها میان یهودیان تندرو و پلیس رژیم صهیونیستی، 14 تن از معترضان به تعطیلی و محدودیت ها با هدف مهار ویروس کرونا بازداشت شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از، طبق گزارش عکاس خبرگزاری فرانسه، معترضان در محله میئا شعاریم در شهر قدس اشغالی سطل زباله ها را به آتش کشیدند و به سمت نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی گوجه فرنگی پرتاب کردند.

پلیس رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای اعلام کرد، نیروهای پلیس در راستای اجرای دستورالعمل های تعطیلی و محدودیت های کرونایی هنگام ورودشان در معرض حمله قرار گرفتند و معترضان با بستن مسیرها و پرتاب سنگ به سوی نیروهای امنیتی به اقدام آنها واکنش نشان دادند و در نتیجه این حمله هشت تن بازداشت شدند.

هر یک از شهرهای بیت شمیش و شهرک مودیعین در کرانه باختری نیز شاهد درگیری میان نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی و یهودیان تندرو بود که در نتیجه آن شش تن بازداشت شدند.

در همین راستا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، واکنش نیروهای پلیس پس از درگیری یهودیان تندرو با نیروهای امنیتی و آتش زدن یک دستگاه اتوبوس که منجر به زخمی شدن راننده آن و انتقال وی به بیمارستان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید درگیری میان یهودیان تندرو و پلیس رژیم صهیونیستی

تشدید درگیری میان یهودیان تندرو و پلیس رژیم صهیونیستی