مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 07:402021-01-27سياسي

اجرای راهبردهای آموزشی و پژوهشی نهاد رهبری در سطح کلان دانشگاه ها


معاون آموزشی نهاد رهبری در دانشگاه ها از اجرای راهبردهای نهاد در حوزه آموزش و پژوهش در سطح کلان دانشگاه های کشور از جمله حوزه دانشجویان اهل تسنن یا دانشجویان خارجی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دانشگاه ها، حجت الاسلام نیکزاد عیسی زاده در جلسه کارگروه آموزشی و پژوهشی شورای راهبردی نهاد گفت: با توجه به گستره مأموریت نهاد در حوزه دروس معارف اسلامی، فرهنگی و سیاسی این الزام ایجاد شد که در ذیل شورای راهبردی با توجه به نوع و صنف این مأموریت ها کارگروه های تخصصی شکل بگیرد.

وی افزود: مهمترین نکته در این کارگروه تخصصی بحث هم اندیشی یا در واقع ایجاد چالش در بعضی از موضوعات، بحث ها و سیاست های کلانی که قرار است در حوزه معاونت آموزشی و پژوهشی نهاد اتفاق بیفتد.

معاون آموزشی نهاد اظهار کرد: کارگروه های تخصصی در حوزه های تحلیل راهبردهای ابلاغی و اعلامی شورای راهبردی و همچنین پیشنهاد سیاست های کلان جدید و بحث و تصویب و ارسال به شورا برای تصویب راهبردهای سالانه حوزه آموزش و پژوهش به ایفای نقش می پردازد.

عیسی زاده گفت: دانشگاه معارف به عنوان بازوی علمی معارف می تواند محتوای علمی این سیاست را تأمین کند، پژوهشگاه نیز کارهای مطالعاتی و پژوهشی را انجام دهد و معاونت آموزشی کلاً پیگیر اجرای این راهبرد در سطح کلان دانشگاه های کشور از جمله در حوزه دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای راهبردهای آموزشی و پژوهشی نهاد رهبری در سطح کلان دانشگاه ها

اجرای راهبردهای آموزشی و پژوهشی نهاد رهبری در سطح کلان دانشگاه ها