مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 07:402021-01-27سياسي

تایید اعتراض وزیران دولت به رییس صداوسیما/ علی عسکری به جلسه دولت دعوت نشد


حسین سیمایی صراف، دبیر هیات دولت تایید کرد که وزرا به دلیل توهین به روحانی در برنامه تلویزیون قصد نداشتند در جلسه هیات وزیران شرکت کنند و رییس صداوسیما هم به جلسه روز یکشنبه دعوت نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ دبیر هیات دولت درباره اینکه برخی منابع اعلام کرده اند وزرا به دلیل اظهارات مطرح شده در یکی از برنامه های صدا و سیما قصد شرکت در جلسه هیات دولت را نداشتند، گفت: این خبر صحت دارد و وزرا قصد عدم شرکت در جلسات هیات وزیران به دلیل توهین به رییس جمهور را داشتند.

حسین سیمایی صراف درباره اینکه برخی منابع اعلام کرده اند وزرا به دلیل اظهارات مطرح شده در یکی از برنامه های صدا و سیما قصد شرکت در جلسه هیات دولت در روز یکشنبه گذشته را نداشتند، گفت: این خبر صحت دارد و وزرا قصد عدم شرکت در جلسات هیات وزیران به دلیل توهین به رییس جمهور را داشتند.

حسین سیمایی صراف، دبیر هیات دولت درباره اینکه برخی منابع اعلام کرده اند که وزرا به دلیل اظهارات مطرح شده در یکی از برنامه های صدا و سیما قصد شرکت در جلسه هیات دولت در روز یکشنبه گذشته را نداشتند، گفت: بله؛ این خبر صحت دارد.

دبیر هیات دولت ادامه داد: از روز پنجشنبه هفته قبل، تعدادی از وزرا اعلام کردند که اگر این توهین بخواهد بدون پاسخ بماند ما در جلسه ای که مدیر سازمان باشد شرکت نمی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید اعتراض وزیران دولت به رییس صداوسیما/ علی عسکری به جلسه دولت دعوت نشد

تایید اعتراض وزیران دولت به رییس صداوسیما/ علی عسکری به جلسه دولت دعوت نشد