مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 07:352021-01-27اقتصادي

دپوی داروهای قاچاق از 3 سال پیش در انبار جهاد/ داروها فاقد ارزش ریالی بود


خسارت وارد شده از لحاظ دارویی ارزش ریالی ندارد به دلیل این که این داروها تاریخ مصرف گذشته بود ولی باید خسارتی که به آن سالن وارد شده مورد بررسی قرار بگیرد.

- محمدتقی تقی زاده دادستان شهرستان دماوند در گفت وگو با خبرنگار فارس از دماوند در خصوص آتش سوزی شامگاه دوشنبه در دماوند، اظهار کرد: حدود 3 سال پیش داروهای قاچاق تاریخ مصرف گذشته از شهر رودهن کشف شد و به دلیل اینکه جایی برای نگهداری آن ها نبود دادستان وقت دستور داد که داروها را در سالن جهاد نگهداری شود.

وی گفت: این داروها باید طبق یک شیوه نامه ای و بر اساس سازمان اموال تملیکی و با نظارت شبکه بهداشت معدوم سازی انجام می شد که مکاتبات آن انجام شده بود و مقدار این داروها حدوداً 6 کامیون بود که معدوم سازی آن نیازمند یک مکان مناسب و شرایط مناسب بود.

دادستان شهرستان دماوند افزود: انباری که این داروها در آن نگهداری می شد، انبار سیمان جهاد بود که 3 سال پیش برای نگهداری این داروهای تاریخ مصرف گذشته از جهاد قرض گرفته شده بود .

تقی زاده خاطرنشان کرد: خسارت وارد شده از لحاظ دارویی ارزش ریالی ندارد به دلیل این که این داروها تاریخ مصرف گذشته بود ولی باید خسارتی که به آن سالن وارد شده مورد بررسی قرار بگیرد و محاسبه شود، که بر اساس بررسی های اولیه مبلغی حدود یک میلیارد ریال تخمین زده می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دپوی داروهای قاچاق از 3 سال پیش در انبار جهاد/ داروها فاقد ارزش ریالی بود

دپوی داروهای قاچاق از 3 سال پیش در انبار جهاد/ داروها فاقد ارزش ریالی بود