مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 07:202021-01-27سياسي

درخواست «گروه عربی» از جامعه بین الملل در خصوص فلسطین و روند صلح


«گروه عربی» در سازمان ملل طی بیانیه ای با اشاره به تلاش های ناکام برای تحقق صلح در خاورمیانه خواستار فعالسازی سازوکاری بین المللی با نظارت سازمان ملل و اقدامی عملی برای اجرای راهکاری عادلانه درباره فلسطین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دولت امارات طی بیانیه ای مکتوب به نیابت از گروه عربی در سازمان ملل، موضع خود را در قبال مناظره علنی سه ماهه شورای امنیت در خصوص وضعیت در خاورمیانه از جمله قضیه فلسطین اعلام و بر ضرورت تداوم تکیه بر گفت وگو و دیپلماسی برای تحقق امنیت دایمی در منطقه جهان تاکید کرد.

گروه عربی در سازمان ملل در این بیانیه از تعیین تور وینسلاند به عنوان هماهنگ کننده جدید سازمان ملل برای روند صلح در خاورمیانه استقبال کرد و برای او موفقیت در این پست جدید آرزو و از نیکلای ملادینوف هماهنگ کننده سابق برای تلاش هایش طی سالهای گذشته تقدیر کرد.

این گروه همچنین از تلاش تونس، ریاست دوره ای شورای امنیت در ماه جاری میلادی، برای پیگیری و عملکرد متفاوتی از روسای پیشین و تمرکزش بر بسیج حمایت های بین المللی برای تحقق راهکاری مسالمت آمیز و عادلانه برای فلسطین تقدیر کرد.

در ادامه این بیانیه مکتوب که نسخه ای از آن در پایگاه خبری i24 منتشر شد، آمده است: با وجود تلاش جامعه بین الملل طی ده ها سال برای حمایت از طرفین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست «گروه عربی» از جامعه بین الملل در خصوص فلسطین و روند صلح

درخواست «گروه عربی» از جامعه بین الملل در خصوص فلسطین و روند صلح