مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 07:202021-01-27سياسي

امروز دشمن برای عبور از خلیج فارس به ما التماس می کند


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر گفت:زمانی ما باید برای گرفتن یک سیم خاردار التماس می کردیم اما امروز دشمن برای عبور از آبراه خلیج فارس به ما التماس می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ علیرضا غریبی صبح چهارشنبه در آیین اولین یادواره مادران شهدای شهر دو راهک با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها و تقدیر از برگزارکنندگان این یادواره، اظهار داشت: همه سبک های زندگی شهدای ما سبک های اصیل اسلامی است و مادران و خانواده های شهدا شاهد بر این گفتار ما هستند.

وی افزود: همه شهدا ساده زیست، خداپرست، هم نوع دوست، ایثارگر و فداکار بودند و نان حلال سر سفره هایشان می آمد که همه اینها ویژگی های بزرگ این عزیزان است.

وی با بیان اینکه شهادت یک سبک و معرفت و شناخت درونی و قلبی است، عنوان کرد: هر چیزی که به ذات اقدس الهی متصل شد تقدس پیدا می کند و تقدس دفاع مقدس ما بخاطر این بود که شهدای عزیز ما رشته اتصالشان را حتی برای لحظه ای از خدا قطع نکردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر ادامه داد: امروز بعد از چهل و دو سال از عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، کشور عزیز ما با وجود توطئه ها و تبلیغات بسیار سو دشمن در دنیا جایگاه آن شعار اول انقلاب یعنی شعار استقلال و آزادی را پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز دشمن برای عبور از خلیج فارس به ما التماس می کند

امروز دشمن برای عبور از خلیج فارس به ما التماس می کند