مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 07:202021-01-27پزشكي

ارائه خدمات مشاوره تالاسمی به 4300 نفر از زوجین در سیستان و بلوچستان


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: آزمایشگاه تخصصی تشخیص پیش از تولد تالاسمی بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) زاهدان به بیش از 4300 نفر در سال جاری خدمات ارائه نموده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: آزمایشگاه تخصصی تشخیص پیش از تولد تالاسمی بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) زاهدان به بیش از 4300 نفر در سال جاری خدمات ارائه نموده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر قاسم میری علی آباد با بیان اینکه آزمایشگاه ژنتیک این بیمارستان تنها مرکزتخصصی تشخیص قبل از تولد تالاسمی در استان سیستان و بلوچستان می باشد گفت: پیشگیری از تولد نوزادان جدید تالاسمی از اهداف مهم بهداشت و درمان استان می باشد و این مرکز در زمینه تشخیص قبل از تولد تالاسمی در سطح استان و کشور پیشرو می باشد و از ابتدای سال جاری تاکنون به بیش از 4300 نفر از زوجین خدمات تشخیص پیش از تولد تالاسمی ارائه شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه اقدامات تشخیص قبل از تولد تالاسمی پروسه ای زمان بر و طولانی می باشد گفت: زوج های جوان قبل از ازدواج و قبل از بارداری به راحتی می توانند از ابتلاء خود به بیماری تالاسمی مینور مطلع شوند و در صورت بارداری حتما در هفته های اول بارداری به این مرکز مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات مشاوره تالاسمی به 4300 نفر از زوجین در سیستان و بلوچستان

ارائه خدمات مشاوره تالاسمی به 4300 نفر از زوجین در سیستان و بلوچستان