مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 07:102021-01-27اقتصادي

معتادانی که ترک کنند 50 میلیون تومان وام می گیرند


فرد بهبود یافته از اعتیاد با شرط وجود یک سال پاکی از سوءمصرف مواد مخدر، قادر به دریافت 50 میلیون وام اشتغال است.

- ایسنا/البرز مدیرکل بهزیستی البرز گفت: فرد بهبود یافته از اعتیاد با شرط وجود یک سال پاکی از سوءمصرف مواد مخدر، قادر به دریافت 50 میلیون وام اشتغال است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا اسدالله حیدری روز چهارشنبه هشتم بهمن ماه در مراسم افتتاح نخستین مرکز جامع دمان و بازتوانی اعتیاد بانوان کشور در البرز، با اشاره به اینکه مرکز جامع درمان اعتیاد مهربانو با ظرفیت اسمی 90 نفر و ظرفیت اسمی سرپایی 300 نفر آماده خدمات رسانی به مراجعین است، اظهار کرد: این مرکز شامل 7 اتاق و 1 سالن است که به صورت پایلوت در البرز به بهره برداری رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: مرکز جامع درمان اعتیاد کلیه فعالیت های چرخه درمان اعم از سم زدایی اولیه، اقامت بیمار و در مرحله پایانی توانمندسازی و اشتغال را به صورت تجمیع شده انجام می دهد.

مدیرکل بهزیستی استان افزود: فرد دچار مشکل اعتیاد به مدت یک سال تحت نظارت و نگهداری این مرکز است که طی این مدت چهار ماه به صورت حضوری و هشت ماه به صورت سرپایی خدمات دریافت می کند.

وی تصریح کرد: چرخه درمان در این مرکز با گرایش روش پرهیزمدار و توسط تیم درمانی متشکل از پزشک، روانشناس و مددکار صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معتادانی که ترک کنند 50 میلیون تومان وام می گیرند

معتادانی که ترک کنند 50 میلیون تومان وام می گیرند